Известие

Collapse
No announcement yet.

Разходи за поддръжка 147 - 1.6 TS/ 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Доста често проблемите идват от това, че българина е свикнал да подържа голф, пасат, корса, вектра...Поддръжката на Алфа 156/147/ГТ няма нищо общо като цени с изброените по-напред немски возила...1 долен носач ТРВ, ако ти е скъп на цена 240лв и решиш да си вземеш някакво турско или китайско менте - след 5000км пак ще е за смяна и ще псуваш алфите. Същото е и с майсторите. Алфите са малко по-пипкави и си имат някой тънкости при дадени процедури. Чичо Гошо, ако не е правил ремонт на Алфа и ти му тупнеш една пред гаража, може да си направи експерименти за сметка на клиента и накрая пак последния остава "изклатен". За това - водете си колите само в доказани сервизи, които се занимават отдавна с Италиански коли!
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Казах, че имам френска, така че не съм свикнал да гледам немски ... коли :Д

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
        Абе 18000 км преди да попаднат в нас тия машини, кой знае кой италиански циганин си е карал козата на пръч с тях, ама карай, може и да е обслужена... На тия бележчици аз много им нямам вяра, не се пишат трудно.
        Като и опне един хубав оглед на всичко, като през цялото време да се моли да е опъвана дълъг път по магистрали, да не е въртяна по тесни улички с калдаръми по ъъъъ... историческите части на Италия и каквото-такова, това е и за алфа и за всякаква 5-10 годишна машинка.
        Друже, свалени капаци, свален ремък за ремонт на компресора, надписи по ремъците неизтъркани, ненапукани, незвънтящи, чисто нов въздушен филтър, зацапани филтри на купе, масло за смяна, нови носачи, биалетки, гуми, акумулатор, ... Какво да ти кажа, аз вярвам само на това, което виждам и което мога да пипна. На сервизни книжки не вярвам - 100 евро струват, сервизен интервал на 17890км., перфектен кожен салон, перфектен салон (табло и т.н.)
        Last edited by NightRider; d.m.y г., 17:46. Основание: допълнение
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Доста често проблемите идват от това, че българина е свикнал да подържа голф, пасат, корса, вектра...Поддръжката на Алфа 156/147/ГТ няма нищо общо като цени с изброените по-напред немски возила...1 долен носач ТРВ, ако ти е скъп на цена 240лв и решиш да си вземеш някакво турско или китайско менте - след 5000км пак ще е за смяна и ще псуваш алфите. Същото е и с майсторите. Алфите са малко по-пипкави и си имат някой тънкости при дадени процедури. Чичо Гошо, ако не е правил ремонт на Алфа и ти му тупнеш една пред гаража, може да си направи експерименти за сметка на клиента и накрая пак последния остава "изклатен". За това - водете си колите само в доказани сервизи, които се занимават отдавна с Италиански коли!
          колега не знам за кой модели пасат имаш предвид аз имам пасат 4 1.9 тди и мога да ти кажа че никак не е евтин
          sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

          Comment


          • #20
            Проблема според мен идва от това, че в България се мъкнат най-уморените екземпляри от моргите, за да може да се продадат "евтино". Нова Алфа струва колкото ново БМВ, като видите средната цена на един модел Алфа в БГ, горе долу от толкова почват цените в немското мобиле
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от totii Покажи съобщение
              ....пасат 4 1.9 тди и мога да ти кажа че никак не е евтин
              Така е,в Надин ги плащат добре
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                Абе 18000 км преди да попаднат в нас тия машини, кой знае кой италиански циганин си е карал козата на пръч с тях, ама карай, може и да е обслужена... На тия бележчици аз много им нямам вяра, не се пишат трудно.
                Като и опне един хубав оглед на всичко, като през цялото време да се моли да е опъвана дълъг път по магистрали, да не е въртяна по тесни улички с калдаръми по ъъъъ... историческите части на Италия и каквото-такова, това е и за алфа и за всякаква 5-10 годишна машинка.
                Да си продължа - Преди три години взех една 1.8TS. Трябваше да и правя ремонт на двигателя. Дадох я при приятел в сервиза, в който работеше. След ремонта харчеше 1.5 литра масло на 1000км. И трябвало да чакам да закиснела. След 8000км и направих ремонт за 300лв. + частите. Сега колата е перфектна вече над 3000км. Но хвърлих едни 800лв. на вятъра, заради калпав сервиз и разбирачи на Алфа. Пълни нещастници, но на думи - гооолеми
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  ... Но хвърлих едни 800лв. на вятъра, заради калпав сервиз и разбирачи на Алфа.
                  Като не може да се установи проблема тоягите си вървят, проблема остава. И аз се гърбих 7-800 лв с един пасат на времето, какво ли не смених по предницата, поскърцва и леко тресе при по-високи скорости, накрая излезе, че е скъсана резба под гайката на главината, кой да го види под гайката?! Установи го тоя, за когото на бъзик казваха, да не давам и гумите да помпи. Ново каре и това реши нещата.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                    Като не може да се установи проблема тоягите си вървят, проблема остава. И аз се гърбих 7-800 лв с един пасат на времето, какво ли не смених по предницата, поскърцва и леко тресе при по-високи скорости, накрая излезе, че е скъсана резба под гайката на главината, кой да го види под гайката?! Установи го тоя, за когото на бъзик казваха, да не давам и гумите да помпи. Ново каре и това реши нещата.
                    Не, проблемът беше ясен, а майсторите се оказаха от калпави по калпави. От 16 нови гумички, 15 бяха изпаднали, ключовете на сегментите и на 4-те цилиндъра бяха в една линия. И т.н.
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      немога да разбера защо купувате коли които имат нужда от ремонти В мотора?
                      JTD 105+

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                        немога да разбера защо купувате коли които имат нужда от ремонти В мотора?
                        Да не ти се пада да разбираш що!
                        Да не мислиш, че който ги е купил е знаел, че имат нужда от ремонти. Мога да ти кажа, че такива магии им правят... че неможеш я разбра, какъвто и да си.

                        Сещам се преди 2-3 години, един колега отиде за ауди в софия. Човека дето се вика не е купил само една кола, а и не отиде сам. Е взе си аудито и го кара към 100-тина км. Още на магистралата се окоти.
                        Кола за 20 бона, с пукнат блок . Излезе че вместо антифриз, имало някакво шибано желе вътре, което все пак изкарало 100-150 км, умело прикривайки пукнатината на блока .

                        Тъй че, като са решили да те лъжат, и много да внимаваш, може да си го сложиш!
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #27
                          аз като купих колата е карах към 1000 километра преди да платя и да сключим сделката. тряя съм на 17 ракии за да купа кола от автосалон без да съм и зел тока преди тва.
                          JTD 105+

                          Comment


                          • #28
                            То понеже всеки джамбаз ти дава да караш колата повече от 5-6км, камо ли 1000. Кажи ми къде са тези, които дават по 1000 та да си купувам колите все от тях.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              То понеже всеки джамбаз ти дава да караш колата повече от 5-6км, камо ли 1000. Кажи ми къде са тези, които дават по 1000 та да си купувам колите все от тях.
                              Автосалон не означава дупнишки автоджамбаз

                              Много обичам да ги слушам как пипам перфектната кола, която след един километър ще се разпадне
                              Last edited by NightRider; d.m.y г., 06:29. Основание: допълнение
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #30
                                От каде се почна - до къде се стигна ...

                                Comment

                                Working...
                                X